Imaginary Friend

Blog berisi review makeup & skin care dan juga pengalaman traveling ke Jepang, Singapore, dll.

I think everyone want brighter & healty skin, right? Good news for Indonesian people, we finally got a right product to get brighter & healty skin. Last week, I went to blogger gathering with Kojiesan. Maybe some of you alredy know about this brand. But, let me explain first. Kojiesan it's a brand by Bevi from Philippines. It has awesome ingredients which super good for your skin.

Sepertinya semua orang ingin kulit yang cerah dan sehat, ya. Ada kabar gembira untuk orang Indonesia, akhirnya ada produk yang pas banget untuk mendapatkan kulit cerah & sehat. Minggu lalu aku datang ke acara blogger gathering oleh Kojiesan. Mungkin beberapa dari kamu sudah tahu tentang merk ini. Jadi, Kojiesan ini produk dari perusahaan Bevi di Filipina. Nah, kandungannya bagus banget untuk kulit.






Anyway, at the event there was beauty blogger and also doctor, Stephanie Nangoi. She explained to us why we can get a dull skin and how to get rid of it. So, we need kojic acid to brighten up the skin, also virgin coconut oil (VCO) to hydrate our skin. And you know what, both of them are included in Kojiesan's products!

Di acara kemarin ada beauty blogger sekaligus dokter, Stephanie Nangoi . Dia menjelaskan kenapa kulit bisa jadi kusam & kasar, dijelaskan juga cara menanganinya. Kita butuh kojic acid untuk mencerahkan kulit, selain itu juga virgin coconut oil (VCO) butuh untuk melembabkan kulit. Ternyata 2 bahan tersebut ada di dalam bahan-bahan produk KojieSan.




One more beauty blogger, Agnez Oryza. She shared her testimonial after using KojieSan's soap for two weeks.

Ada 1 lagi beauty blogger, Agnez Oryza. Dia menceritakan pengalamannya selama 2 minggu pakai sabun dari Kojiesan.




We also got 2 beautiful ladies, one from Philippines and one from Indonesia. Both of them explained to us more about KojieSan's products. Now in Indonesia, we got soap, face cream and body lotion. You can buy in supermarket or drug store, like Guardian.

Selain itu juga ada 2 wanita cantik perwakilan dari Kojisan Filipina dan Indonesia yang menjelaskan tentang produk-produk dari Kojiesan. Di Indonesia sekarang sudah ada sabun, krem wajah dan body lotion-nya. Kamu bisa beli di supermarket atau di toko seperti Guardian.











I also got some goodies, so stay tune for the review!


Aku juga dapat beberapa produk Kojiesan, tungguin review-nya ya!

PS: sorry for the bad quality of images, I didn't bring my camera :(

Disclaimer

I personally tested every product and give my very honest opinion based on my personal experienced. I put additional disclaimer in each sponsored post.

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib