Imaginary Friend

Blog berisi review makeup & skin care dan juga pengalaman traveling ke Jepang, Singapore, dll.

Hai semuanya! Aku beruntung banget bisa jadi salah satu National finalist Beauty Bound Asia dari Jakarta. Hari Sabtu kemarin, aku datang ke workshop-nya di Conclave, Jakarta. Simak yuk serunya acara yang disponsori SK-II oleh YouTube ini.

Hi All! Last Saturday, I went Beauty Bound Asia National Finalist at Conclave in Jakarta. It was totally fun!




Aku juga seneng banget bisa ketemu langsung sama Fei dari Youtube Channel, LittleMissBoo. Kalau kamu suka makeup korea gitu, pasti udah kenal sama Fei juga.

I met Fei from LittleMissBoo. She's so cute. If you're a Korean makeup lover, you should check out her YouTube channel.


Selain itu, ketemu lagi dengan Cynthian. Salah satu beauty creator dari Indonesia. Mereka berdua berbagi tips gimana cara mengembangkan youtube channel masing-masing.

I also met Cynthian. She's also one of the mentor and of course a beauty creator from Indonesia. Both of them shared some tips about how to grow a youtube channel.


Masih banyak lagi keseruan lainnya. Ada juga hackaton "No Makeup" makeup dalam waktu 30 menit aja. Nonton selengkapnya di vlog di bawah ini yuk!

There was also a hackaton "No Makeup" makeup in 30 minutes. Check out the vlog below!



Baca juga keseruan semifinalist workshop di Jakarta, bulan lalu.

Don't forget to read the semifinalist workshop in Jakarta, last month.

Disclaimer

I personally tested every product and give my very honest opinion based on my personal experienced. I put additional disclaimer in each sponsored post.

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib